Înființare birou individual
Conform Regulamentului nr. 1403/1 din 30 iunie 2018 de organizare şi funcționare a Ordinului Arhitecților din România (VEZI MAI MULT)
Art. 85: Procedura de înființare a birourilor individuale de arhitectură
(1) Birourile individuale de arhitectură se înființează prin actul de voință/decizia arhitectului titular
(2) Birourile individuale de arhitectură se înregistrează la filiala teritorială a Ordinului din care face parte arhitectul, prin depunerea următoarelor documente:
- a) Cererea-tip de înregistrare a biroului individual de arhitectură, semnată şi parafată, întocmită în două exemplare, dintre care unul, purtând numărul de înregistrare a cererii, se păstrează în evidența filialei Ordinului, iar celălalt se returnează solicitantului, acesta neținând loc de dovadă de înregistrare a biroului individual de arhitectură
-
b) Dovada spațiului
-
c) Modelul siglei şi ștampilei biroului individual de arhitectură la scara 3/1 şi 1/1;
-
d) Actul de înființare a biroului individual, în 3 exemplare, din care două, purtând dovada de înregistrare a biroului individual de arhitectură la filiala Ordinului, se vor returna solicitantului în termen de cel mult 7 zile.
(3) În termen de 7 zile de la înregistrarea cererii, președintele filialei teritoriale va elibera o dovadă de înregistrare a biroului individual de arhitectură.
Titularul depune una dintre cele 2 dovezi obținute la administrația finanțelor publice pentru a obține astfel Certificatul de înregistrare fiscală CIF pe care îl depune ulterior, în copie, la Filiala de apartenență.
Pentru alte forme legale de organizare pentru arhitecți, consultați art. 86-94 din Regulamentul nr. 1403/1 din 30 iunie 2018 de organizare şi funcționare a Ordinului Arhitecților din România (VEZI MAI MULT)
Completați dosarul cu actele de mai jos.
Acte necesare înscriere în OAR
Cerere înscriere în OAR